chaptrel داوطلب عبدالله انتخابات شورای اسلامی

chaptrel: داوطلب عبدالله انتخابات شورای اسلامی داوطلبان انتخابات تایید صلاحیت داوطلبان آمل انتخابات شورای اسلامی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری سگ‌های خاطره‌ساز کودکی را بشناسید

سال 97 در تقویم چینی سال «سگ» هست. حالا اینکه آیا هرسال به نام یک حیوان نامیده شده‌است و چه خاصیتی دارد باید از منجمان پرسید. ولی ما از چه سگ‌هایی خاطره داریم؟

سگ‌های خاطره‌ساز کودکی را بشناسید

سگ های خاطره ساز کودکی را بشناسید

عبارات مهم : خاطره

سال 97 در تقویم چینی سال «سگ» هست. حالا اینکه آیا هرسال به نام یک حیوان نامیده شده است است و چه خاصیتی دارد باید از منجمان پرسید. ولی ما از چه سگ هایی خاطره داریم؟

به گزارش مجله مهر، پیش از این ها جهت نسلی که در دنیای اینترنت و دیجیتال کودکی نکرده هست، دیدن کارتون ها و سریال های تلویزیونی مثل یک فریضه واجب بود. کارتون هایی که دلبستگی زیادی به آنها داشتیم و پای خیلی هایش یک دل سیر خندیده ایم یا اینکه گوله گوله اشک ریخته ایم. کاراکترهای کارتون ها قهرمان هایمان شده است اند و برایشان شخصیتی بیش از یک کارتون قائل بودیم. جهت همین گوشه کنار هر سریال و کارتون را شش دانگ تماشا می کردیم و ریزترین شرح را به خاطر داشتیم و حتی صدایشان را در می آوردیم. سال 97 به تقویم سال حیوانی سال سگ هست. حالا اینکه آیا به این نام است نمی دانیم. ولی کمتر کسی شتر و گاو و خرس معروفی می شناسد. ولی تعداد سگ های نوستالژیکی که می شناسیم بیش از این حرفهاست. به همین بهانه سری به گنجینه خاطراتمان زدیم تا ببینیم. چه سگ هایی برایمان نوستالژیک شدند؟

بوشوگ
بی شک «لوک خوش شانس» از محبوبترین کارتون های تلویزیونی وقت خودش هست. کابوی خوش شانسی که شهر به شهر با اسب و سگش می گردد و خلافکاران را حسابی تنبیه می کند. کنار اسب باهوش و جدی آقای خوش شانس یک سگ قهوه ای نیز هر لحظه شل و وارفته راه می رود که گهگاه حرف های بامزه ای جهت مخاطبان می زند. حرفهایی که انگاری لوک نمی شنود و فقط ما مخاطب آن هستیم. ولی همین سگ شل و ول جهت خودش شخصیت خاصی قائل است و اعتقاد در بسیاری از موارد حسابی به لوک کمک کرده هست. ولی نقطه ضعف او استخوان است و هنگام دیدن استخوان از خودش بیخود می شود. به هرحال سگ لوک خوش شانس هیچ شباهتی به سگ های زرنگ باقی لیست ندارد ولی شاید بیشترازخیلی هایشان خاطره ساز و نوستالژیک باشد چون در سالهای اوج لوک خوش شانس بار زیادی از بامزگی این سریال محبوب را به دوش کشیده است.

سگ‌های خاطره‌ساز کودکی را بشناسید

سگ آقای پتی بل
کارتون «مهاجران» از نوستالژیک ترین کارتون های تلویزیون هست. خانوادگی که قصد دارند از انگلستان به استرالیا مهاجرت کنند و همین عنوان داستان های این سریال کارتونی را به وجود می آورد. خانواده ای با سه فرزند به نام «لوسی می»، «کیت» و «کلارا». خانواده لوسی می یک همسایه رو اعصاب به نام آقای پتی بل داشتند که مردی با کلاه بلند و سیاه و اهل تفاخر بود. آقای پتی بل هربار از کالسکه اش پیاده می شد تا داستان جدیدی به وجود بیاورد یک سگ قهوه ای تیره نیز در کنارش حرکت می کرد که او هم اطوارهایی شبیه آقای پتی بل داشت تا مخاطب به رفتارهای سگ فخرفروش نیز حسابی بخندد تا سگ آقای پتی بل نیز یکی از سگ های نوستالژیک این فهرست باشد.

سال 97 در تقویم چینی سال «سگ» هست. حالا اینکه آیا هرسال به نام یک حیوان نامیده شده‌است و چه خاصیتی دارد باید از منجمان پرسید. ولی ما از چه سگ‌هایی خاطره داریم؟

زومبه
«این علامت حاکم بزرگ میتی کومان هست؛ احترام بگذارید.» میتی کومان کارتونی خاطره انگیزی ست که آنقدر پخش شده است که فرزند های دهه نودی نیز آن را دیده اند. ولی این کارتون هم یک سگ آشنا شده است داشت.«زومبه» سگ پرزور ولی گاهی ترسو که همراه همیشگی سگارو و دوستانش بود. آنها به شهرهای متفاوت سفر می کردند و به تخلفات صورت گرفته پیگیری می کردند. اداو اطوارهای زومبه یکی از بامزگی های این سریال کارتونی قدیمی بود.

پاکوتا
«حنا دختری در مزرعه» الگوی تعداد زیادی دخترهای دهه شصتی بود. دختر آرام صبوری که هر قسمت خروار خروار خبر اخلاقی به مخاطبش می داد و در خلاصه کلام هرچه خوبی در دنیا بود، حنا همه را انگاری یک جا داشت. حنا سگ سیاه و وفاداری داشت که در طول سریال آن را بارها به اسم «پاکوتا» صدا می کرد. سگی که تنهایی های حنا را پرکرده بود.»

سگ‌های خاطره‌ساز کودکی را بشناسید

تگ
گالیور دنبال پدرش می گردد و همراه سگش «تگ» راهی سفر می شوند تا اینکه به سرزمین لی لی ‍پوت ها می رسند. مردمی که تنها چندسانتی متر زیاد نیستند و تبدیل به دوستان گالیور می شوند. لی لی پوت ها لحظات زیادی از کارتون سوار بر تگ می شوند و لحظات شیرینی را جهت مخاطب می سازند.

میلو
«تن تن» قهرمان بسیاری از دهه شصتی ها و پنجاهی ها بود و اغراق نیست بگوییم علاقه خبرنگاری را تن تن در دل بسیاری از آنها کاشت. خبرنگار زبر و چابکی که یک سگ مثل خودش داشت. میلو سگ تن تن نیز انگاری از هوش و ذکاوت خبرنگاری تن تن نیز بهره گرفته بود.

سال 97 در تقویم چینی سال «سگ» هست. حالا اینکه آیا هرسال به نام یک حیوان نامیده شده‌است و چه خاصیتی دارد باید از منجمان پرسید. ولی ما از چه سگ‌هایی خاطره داریم؟

معاون کلانتر
یک سگ معاون کلانتر هست. سگی که به گفته جمله معروف تیتراژ پشت ستاره حلبی اش قلبی از طلا دارد. ایرج رضایی این سگ کلانتر را دوبله کرد تا تبدیل به یکی از سگ های محبوب کارتونی شود. معاون در طول این کارتون قرار است به پرسشها حیوانات پیگیری کند و هربار هنگام پیگیری به این اتفاقات و پرسشها قصه های این سریال کارتونی را می ساخت. این کارتون ساخت 1960 بود و در دهه شصت چندین و چندبار پخش شد.

سگ‌های خاطره‌ساز کودکی را بشناسید

بیگلی بیگلی
حتما گوریل انگوری را به خاطر دارید. گوریل غول پیکری که با قد 15 متری اش همه را شوکه می کرد. گوریل بنفشی که عاشق انگور بود و هنگام دیدن انگور کنترل خود را از دست می داد و مدام می گفت:«انگوری انگوری…» آقای گوریل در هر قسمت همراه با سگ کوچک و وفاداری به نام «بیگلی بیگلی» سوار یک ماشین کوچک بود و از جایی به جای دیگر می رفت تا ماجراهای کارتون سر راهشان قرار بگیرد تا بیگلی بیگلی از سگ های نوستالژیک کودکی همه ما باشد.

گربه سگ
این بار کنار یک سگ با یک گربه هم طرفیم. گربه سگ بی شک یکی از محبوب ترین و بی نظیرترین کارتون های تلویزیونی بوده است که از سال 1998 تا 2000 پخش شد. یک گربه و یک سگ که باهم برادرند به هم چسبیده اند. گربه و سگ روحیات متفاوتی دارند. گربه زیاد منطقی و سگ شخصیتی کاملا عاطفی دارد.

البته سگ های زیادی را نیز می توان در این لیست جای داد که حتما آن ها را هم در گوشه و کنار کارتون های کودکی مان دیده ایم. مثل اسپایک در تام و جری، هاکلبری هاوند، قهوه ای در کارتون خانواده دکتر ارنست و رکسیو…

واژه های کلیدی: خاطره | سریال | کارتون | کارتون | نوستالژیک | اخبار فرهنگی و هنری

سگ‌های خاطره‌ساز کودکی را بشناسید

سگ‌های خاطره‌ساز کودکی را بشناسید

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه