chaptrel داوطلب عبدالله انتخابات شورای اسلامی

chaptrel: داوطلب عبدالله انتخابات شورای اسلامی داوطلبان انتخابات تایید صلاحیت داوطلبان آمل انتخابات شورای اسلامی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی روابط پایتخت کشور عزیزمان ایران ـ بغداد عالی و مثال زدنی است / جهانگیری

معاون اول رییس جمهور با تبریک پیروزی های دولت و ملت عراق در مبارزات اخیر علیه گروه های تروریستی و نیز توفیقات در حفاظت از وحدت و تمامیت ارضی این کشور، گفت: جمهو

روابط پایتخت کشور عزیزمان ایران ـ بغداد عالی و مثال زدنی است / جهانگیری

جهانگیری: روابط پایتخت کشور عزیزمان ایران ـ بغداد عالی و مثال زدنی است

عبارات مهم : ایران

معاون اول رییس جمهور با تبریک پیروزی های دولت و ملت عراق در مبارزات اخیر علیه گروه های تروریستی و نیز توفیقات در حفاظت از وحدت و تمامیت ارضی این کشور، گفت: جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران از ابتدای این مبارزه در کنار دولت و ملت عراق بوده و در دوران سازندگی نیز در کنار دولت و ملت عراق خواهد بود و دانش و تجربیات کشور عزیزمان ایران متعلق به برادران عراقی هست.

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در مذاکرات یکسان هیات های عالی رتبه کشور عزیزمان ایران و عراق اظهار کرد: روابط جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران و عراق ریشه در مشترکات فراوان تاریخی، تمدنی، دینی و فرهنگی دارد و ما به عنوان مسئولین دو کشور باید جهت توسعه روابط تلاش کنیم.

روابط پایتخت کشور عزیزمان ایران ـ بغداد عالی و مثال زدنی است / جهانگیری

معاون اول رییس جمهور توفیقات و پیروزی های عراق در مبارزه با داعش و حفاظت از وحدت و تمامیت ارضی این کشور را تبریک گفت و افزود: با مدیریت ارزنده دولتمردان عراق، نقش حکیمانه مرجعیت دینی و در نتیجه مجاهدت های رزمندگان عراقی، هم اکنون عراق در آستانه یک پیروزی تاریخی علیه تروریسم تکفیری قرار دارد.

وی اظهار امیدواری کرد عراق بتواند بعد از دوران سازندگی به جایگاه واقعی خود در دنیا اسلام و در میان کشورهای عربی دست پیدا کند.

معاون اول رییس جمهور با تبریک پیروزی های دولت و ملت عراق در مبارزات اخیر علیه گروه های تروریستی و نیز توفیقات در حفاظت از وحدت و تمامیت ارضی این کشور، گفت: جمهو

جهانگیری با بیان اینکه خوشحال هستیم که دولت عراق توانسته عنوان تجزیه خاک این کشور را ناکام گذارد، از مسئله جدایی طلبی و همه پرسی غیرقانونی در اقلیم کردستان عراق به عنوان فتنه ای بزرگ یاد کرد که می توانست به سایر کشورهای منطقه نیز انتقال یافته شود ولی خوشبختانه این عنوان به صورت مدبرانه در عراق حل و فصل شد.

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه همه کردها شهروندان عراقی هستند و باید از تمام حق و حقوق قانونی برخوردار باشند، تصریح کرد: پایتخت کشور عزیزمان ایران از شروع مسئله همه پرسی در کنار دولت مرکزی عراق بود و به مقامات ترکیه نیز اعلام کردیم که ما باید با دولت مرکزی عراق هماهنگ باشیم.

وی در ادامه به ایام اربعین حسینی نیز اشاره و ضمن قدردانی از اهتمام خاص مقامات عراق جهت میزبانی از زوار حسینی، گفت: در ایام اربعین با موج گسترده ای از عاشقان امام حسین (ع) روبرو هستیم و خوشبختانه در این سالها هماهنگی های خوبی جهت میزبانی از زائران وجود داشته هست.

روابط پایتخت کشور عزیزمان ایران ـ بغداد عالی و مثال زدنی است / جهانگیری

جهانگیری افزود: در کشور عزیزمان ایران نیز ستادی جهت انجام هماهنگی های مورد نیاز در وزارت کشور ایجاد شده است و وزارتخانه های مرتبط نیز در این ستاد عضویت دارند و کشور عزیزمان ایران آمادگی دارد در کنار دولت عراق کارها مورد نیاز را جهت میزبانی هر چه بهتر از زوار امام حسین (ع) انجام دهد.

معاون اول رییس جمهور در ادامه سخنان خود با اشاره به پرسشها منطقه اظهار داشت: منطقه ما در شرایط خاص ای قرار گرفته و امیدوارم که مسئله سوریه نیز به نحو مطلوب حل و فصل شود و مذاکرات آستانه و ژنو به نتیجه های مطلوب منجر گردد.

معاون اول رییس جمهور با تبریک پیروزی های دولت و ملت عراق در مبارزات اخیر علیه گروه های تروریستی و نیز توفیقات در حفاظت از وحدت و تمامیت ارضی این کشور، گفت: جمهو

وی روابط دو جانبه پایتخت کشور عزیزمان ایران ـ بغداد در بخش سیاسی، امنیتی و دفاعی را روابطی عالی توصیف کرد و گفت: روابط دو کشور مثال زدنی است ولی متاسفانه سطح مناسبات اقتصادی فیمابین آن گونه که انتظار می رود پیشرفت نکرده و روابط اقتصادی باید جدی تر و با اراده زیاد پیگیری شود تا شاهد اجرای توافقات میان دو کشور باشیم.

جهانگیری روابط بانکی کشور عزیزمان ایران و عراق را ضعیف دانست و افزود: علیرغم مذاکرات چندین باره میان مسئولین بانک مرکزی دو کشور، متاسفانه هنوز روابط بانکی در سطح پایینی واقع شده است است و توافقات صورت گرفته هنوز بطور کامل عملیاتی نشده است.

روابط پایتخت کشور عزیزمان ایران ـ بغداد عالی و مثال زدنی است / جهانگیری

معاون اول رییس جمهور بر ضرورت توسعه همکاری های دو کشور در زمینه های نفت، گاز تاکید کرد و گفت: راه آهن شلمچه – بصره نیز باید هر چه سریعتر تکمیل شود تا راه آهن سراسری کشور عزیزمان ایران به عراق متصل گردد.

وی همچنین با تاکید بر لزوم گسترش روابط تجاری اظهار داشت: دو کشور باید به سمت تجارت آزاد حرکت کنند و کشور عزیزمان ایران آمادگی دارد که بخش شخصی خود را جهت سرمایه گذاری در عراق تشویق نماید.

نخست وزیر عراق نیز در این نشست با اشاره به چالش های متعدد منطقه نظیر گروه های تروریستی و نیز بعضی اختلافات، گفت: این پرسشها باعث ایجاد جنگ های متفاوت شده است و زمینه نابودی و کشته شدن مردم را فراهم کرده هست.

حیدر العبادی با تاکید بر اینکه باید از فروپاشی کشورهای منطقه جلوگیری کنیم، افزود: باید تلاش های فراوانی جهت توسعه روابط انجام دهیم و باید به دنبال منافع یکسان و منافع متقابل باشیم.

وی با یادآوری اینکه 60 درصد جمعیت کشورهای منطقه را جوانان تشکیل می دهند بر لزوم برنامه ریزی جهت استفاده بهینه از جوانان در توسعه کشورهای منطقه تاکید کرد و گفت: اگر نتوانیم نیروی جوانان را هدایت کنیم، این نیرو می تواند به جریانی ویرانگر تبدیل شود همان گونه که تروریسم نیز از قدرت جوانان استفاده می کند و جوانان فعال جامعه را به عنصرهای ویرانگر تبدیل می سازد.

نخست وزیر عراق با بیان اینکه عراق در حال آمادگی جهت آخرین عملیات نظامی علیه داعش هست، گفت: این نبرد جنگی آزادی بخش جهت ملت عراق خواهد بود و خوشبختانه ارتش عراق و نیروهای مردمی توانسته اند مناطق زیادی را از دست گروه های تروریستی آزاد کنند و خوشبختانه این نبردها علیه داعش، زمینه وحدت و یکپارچگی در عراق را فراهم کرده هست.

وی ادامه داد: مبارزه کامل با گروه های تروریستی نیازمند همکاری و هماهنگی از سوی همه کشورهای منطقه است لیکن این گروه های تکفیری ممکن است در هر مکان دیگری به ادامه تلاش های خود بپردازند و اعتقادات فاسد را در میان جوانان ترویج کنند.

حیدر العبادی همچنین به عنوان همه پرسی غیر قانونی در شمال عراق اشاره و با تاکید بر اینکه ما به دنبال عراق یکپارچه هستیم، گفت: خوشبختانه حمایت بین المللی از جدایی طلبان صورت نگرفت و فقط رژیم صهیونیستی از این همه پرسی حمایت کرد.

نخست وزیر عراق با اشاره به هماهنگی میان ایران، عراق و ترکیه در خصوص مسئله همه پرسی، خاطر نشان کرد: خوشبختانه مواضع یکپارچه و یکسانی میان ایران، عراق و ترکیه وجود داشت و ما خواهان آن هستیم که کردها نیز جزو شهروندان عراق باقی بمانند آیا که شمال عراق هم بخشی از کشور عراق هست.

وی همچنین از آمادگی این کشور جهت تامین امنیت و خدمت رسانی به زوار حسینی بخصوص در ایام اربعین خبر داد و گفت: آماده هستیم که در خدمت زائران حسینی در اربعین باشیم.

واژه های کلیدی: ایران | جوانان | جهانگیری | کشورهای عربی | اخبار سیاست خارجی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه